Om Oss

Decorium var norges første nettbutikk med dekor og har over 20 års erfaring!

Gjennom disse årene har vi fått masse kunnskap når det kommer til festplanlegging og bordpynt.

Hos oss finner du det meste av det du trenger av tilbehør til festen din.

Vi er stolte av varesortimentet vårt, og prøver til enhver tid å plukket ut det fineste av det fineste når det gjelder bordpynt. Kvalitet er også noe vi hele tiden jobber aktivt med når det gjelder innkjøp.

Skulle det være noe du savner i nettbutikken vår, er du hjertelig velkommen til å sende oss en mail.
Det er ofte slik at vi kan få tak i mye mer enn hva som er tilgjengelig i nettbutikken, vi jobber nemlig med mange av de største festleverandørene i hele verden!

Om nettbutikken

Nettbutikken vår holder åpent 24/7, og vi sender pakker hver eneste ukedag.
Gi beskjed dersom bestillingen din haster.

Alle varer er på lager.

Skulle det være noe annet du har spørsmål om, er du hjertelig velkommen til å sende oss en mail til post@decorium.no

Decorium Invest AS
Galteråsen 13A
5916 Isdalstø
org. 998 682 053
 

Angrerett - privatpersoner

Decorium Invest AS følger Angrerettlovens prinsipper for retur av varer med rett til pengene tilbake. Varer må returneres i samme stand som de ble mottatt, med original emballasje og innen 14 dager fra mottakelse. Ved korrekt gjennomført retur (iht. Angrefristloven) tilbakebetales varens fulle kostnad. Kjøper står for returkostnadene.

NB! Alle returer skal sendes til: Decorium Invest AS, Galteråsen 13A, 5916 Isdalst.

For skreddersydde varer som er personalisert så er det ingen angrerett i henhold til Angrefristloven siden dette er spesiallaget på ordre. Dersom vi har gjort feil i din ordre med design og tekst så erstatter vi det.

Uavhentede varer på postkontor

Varer som ikke blir hentet på postkontoret vil bli returnert til selger for kjøpers regning. Returkostnader er satt til lik frakt kjøper har betalt til selger, samt et gebyr tilsvarende de kostnader selger har som følge av returen. Dette beløpet er satt til 300 kr.

Returbetingelser og reklamasjon - rettigheter ved feil og mangler

Decoriums nettshop er regulert ihht. Forbrukerkjøpsloven. Loven sikrer rettighetene til deg som forbruker ved retur av varer. Oppdages det eventuelle feil eller mangler ved en vare, må du gi beskjed om dette til Decorium innen rimelig tid, senest 14 dager etter at feilen er oppdaget.

Pakker som er sendt i retur til Decorium som oppkrav eller "mottaker betaler frakt" vil ikke bli hentet ut.

Transport og skader ved transport

Vi sender alle våre pakker med Posten. Om forsendelsen blir skadet eller blir borte under transporten til kunden, er Decorium ansvarlig. Det må gis beskjed om skadet eller savnet forsendelse innen to uker. Om varen blir skadet eller blir borte ved retur til Decorium, er det kunden som er ansvarlig.

Kontroller mottatt pakke for ytre skader på emballasje ved utlevering. Oppdager du en skade må Postens ekspeditør informeres på stedet, og pakken må åpnes for sjekk av vare. Posten har eget skadeskjema. Oppdages skade på vare senere, og dette skyldes skade under transport, må Posten kontaktes og varen med original emballasje må medbringes til Posten for kontroll.

Betalingsvilkår

Varer i nettbutikken betales med Visa, Vipps, Master Card, faktura eller postoppkrav. 

Alle betalinger håndteres av Klarna.

Slik gjør du for å betale med kort:
- Når du har lagt produktene du vil handle i handlekurven, går du videre til kassen. 
- Fyll inn dine personlige opplysninger/logg inn.
- Velg kort. Siden oppdateres og flere felt som skal fylles ut vil fremkomme. 
(Pass på at alle opplysninger er korrekt utfylt før du går videre og gjennomfører kjøpet!)
- Pengene reserveres på din konto. 
(Når pengene er reservert betyr det at de ikke er tilgjengelig for deg men heller ikke overført til 
Decorium). Først når vi sender varene blir betalingen trukket og sendt ril Klarna. Decorium får siden betalt av Klarna.

Vi lagrer selvsagt aldri informasjon om ditt kort! All informasjon du oppgir om ditt kredittkort er kryptert og uleselig for andre.